Oktober!

 
Ska försöka vara lite positiv i höstmörkret! Positivt är att baskett serien börjar.
 
 
 
 
 
 
 
Kan börja gå på uppträdande som erbjuds, samt kan parkera i varma garage!
Tyvärr kommer jag inte på något mer.
 
Ser på nyheterna och det som slår mig är att helt plötsligt har både sossar o allians tydligen hittat den där ladan som Borg gömt pengarna i. För har vi varit med om liknande spenderar mentalitet än vad vi ser idag?
hur ånga tror på fullt allvar att vi kommer klara oss ifrån krisen som EU har? Har ni funderingar om detta  ring Orrefors och fråga.
 
Kanske kan man damma av denna valaffisch inför valet 2014!
Nog om detta!
 
Snart är det dans palatset Playa del sol. Hur töntigt som helst, fast jag gillar programmet. Gamla människor som gör bort sig i tv, fast vad gör det!
 
Är det någon mer som känner sig trött och totalt slut efter arbetsdagen? Själv tror jag på att det beror på bristen av sol denna vår o sommar.
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Är lite halvslut faktiskt..men det är ju fredag ;)
Ja fan..Borgarna är ju som de är...de andra också..."orka" liksom..!

Tillönskar dig en fin helg..det ska jag ha..på kurs med HGF hela helgen...mat, mat ,mat..och lite snack ;)

2012-10-05 @ 18:10:27
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Gubben

ha en skön helg du med!
Lycka till med kursen!

2012-10-06 @ 07:35:39
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0