Nu väntar bättre tider!

Snart ny vecka som innehåller ny månad.

Nu kommer det gå med storm steg mot våren. Synd att vi fick lite av det vita helvetet, fast klart bättre än de två gångna åren. Idag har det inte hänt mycket försökt att blåsa liv i den gamla stationära datorn samt tittat på Photoshop programmet som jag införskaffat.






 

Gjorde detta i samband med att jag fått ny kamera. Så nu tillhör man de ”stora” pojkarna med en riktig kamera och inte en pocket modell. Sedan återstår att se hur korten blir, fast det är en annan sak. Vad för kamera är det? En Samsung NX11. Kanske inte den absoluta proffs kameran, duger mycket bra åt mig. Tror faktiskt att jag ska börja en fota kurs till hösten. Gubben behöver något att göra under årets mörka period. Fast som sagt det blir till hösten nu går vi mot sol och värme.

 hur det gått med kampen mot vågen? Just nu leder tyvärr vågen med minst 5-0!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0