Söndag 22 April

Söndag gråmulet väder, just nu är inget regn.

 

 

Har lite att fixa med på hemma plan

Ska fixa upp lite krokar samt städa lite. Vad kommer att hända i veckan? Ska åka och titta på en ved klyv samt förbereda inför helgen då det blir en tur till stugan och börja med båten, tror jag är väl bäst att lägga till.

 

 

Sitter just nu vid min gamla dator (XP) är alltid lika spännande att se om den går igång vilken den gör efter ett antal omstarter. Vill inte göra mig av med den då den trots allt fungerar och kan vara bra som reserv om lapptoppen skulle gå sönder.

 

Helgen har varit lugn o fridfull hemma i storstaden inga större utsvävningar. Ett glas vin tittat på tv. Nu får vädret bli bättre så man kan aktivera sig lite mer. Är en person som verkligen är beroende av sol o värme, tyvärr född i fel land då det gäller vädret.  

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

xp kommer väl att uppgraderas fram till nästa år nån gång..eller om det var 2014...minns inte så noga...sen är det slut med det.



Skulle uppgraderat till nåt nytt här...7-an eller va de hette...men då måste jag fixa undan alla grejer innan...får nog ta det nån dag :)



Ha de gött :)



2012-04-23 @ 19:44:49
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0