Påsk

Så är det snart Påsk igen med allt vad det innebär påskägg fyllda med godis, mat och åter mat. Givetvis blir det den ”lille med ” till maten. Fast handen på hjärtan så visst är detta en riktig frossar helg, nästan i stil med julen. Samtidigt så är det skönt att vara ledig från jobbet några dagar. Har visserligen morgondagen kvar att jobba.  Hoppas verkligen att vädret bli bättre än vad man säger på tv.



Vad har jag gjort? Jag har blivit lite influerad av guldkryckans tillbaka blick så har lagt över min första lp-skiva (vinyl you know) från 1965 till cd. The Kink kontroversy, faktiskt så håller skivan än! Så nu sitter gubben och känner sig som barn på nytt.

 

 

ps. Går bra att dricka till påskmat!
Tror jag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Vinyl va grejen det ;)



Jo...lediga dagar är ju inte fel...och mat...smaskens :)

2012-04-05 @ 08:18:42
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0