December

Så har årets sista månad gjort entré.

 

 

Det återstår julfirandet med mat, dryck klappar och givetvis Kalle Anka. Kalle har enligt min mening verkligen blivit en tradition som symboliserar den svenska julen. Tror alla präster i svenska kyrkan sitter och undrar hur kan en tecknad seriefigur få ett så stort utrymme under denna helg som egentligen är deras ”boss” helg. Sorry grabbar även där har amerikanska kulturen tagit svenskarna till sitt hjärta.

 

Snart får man fundera på hur har 2011 varit och vad förväntar vi oss av 2012. för egen del så får jag säga att 2011 har varit ett bra hittills. Fast 30 dagar återstår där det kan hända mycket. Visst är jag positiv! Trivs med jobbet och har det mycket bra på det privata planet med . Vad kan man mer önska sig? Kanske ska det vara dendär tips eller lottovinsten. Kan även vara att en av tjejerna från Postkodlotteriet knackar på min dörr!  Visst kan man ibland längta till den där tiden då man blir pensionär och kan sitta med en kopp kaffe samt läsa hela morgontidningen. Nu tittar mest igenom tidningen och fastnar för någon eller några rubriker. Så visst finns det saker att längta efter.

Så fortsätt att drömma mina vänner, för hur skulle livet vara utan drömmar?

   


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja..utan kalle, ingen jul...nästan;)

Lottovinsten lyser med sin frånvaro som ett helt barsebäck...men snart...snart..!



Ha de gött :)

2011-12-01 @ 21:44:46
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Micke

200 spänn på jokern härom veckan...jobbar vidare;)

2011-12-04 @ 15:12:44
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0