Varför törs Alliansen trycka på gasen?

Varför törs Alliansen trycka på gasen?

 

I mitt förra inlägg skrev jag om vilken pedal ska regeringen trycka på. Givetvis kommer de att trycka på gasen!

Varför?

 

Alliansen har troligtvis rabatt på bensinen som givetvis tankas hos SHELL!

Sofia Arkelsten har fixat det åt sina kollegor.

Vilken tur att hon varit på bjudresa hos RFSU, för vad kan hon ha fått där?

Vem vet, hon kanske har en uranstav i en kondom!

 

Visst känns det hela som ett avsnitt av Homer Simpson!

Herregud!

Lär sig ingen i Sverige något angående bjud (mut) resor!

 

Återkommer med mitt önskemål!

 

Kolla upp Arbetförnedringen. Där finns det oklara ”affärer” sedan lång tid tillbaka!

Där är det våra skattepengar det handlar om!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Svar: Jasså, jobb...då får jag gratulera :)



Grattis!!



Ja du, mutresor hit och mutresor dit...du har rätt, ingen har lärt sig någonting...underligt kan tyckas, men det är ju som det är ;)

Ha de bra!

2010-10-28 @ 18:12:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0