28/3

Idag har man varit ute vid stugan o börjar se marken som gömts av all snö. Visst börjar det verkligen kännas som om våren äntligen kommer till isbjörnarnas förlovade land.

 

Efter det så var jag iväg och inhandlade lite nya vår kläder, då det slog mig att dessa shopping center faktiskt är svenskarnas nya tempel o kreditkortet är vår nya gud.

Varför spara sina pengar mina vänner, staten hjälper oss alltid!

 

Så ett tips till svenska kyrkan ha alltid lite rea och möjligheten att även att dra sina kort vid kollekten.

Då tror jag att de unga i dagens Sverige skulle kunna känna sig mer hemma i kyrkan!

Påsken hoppas jag verkligen att det är dags för start av grillsäsongen!

Snart börjar en ny vecka med nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0