Juli

Vilket väder vi har haft den senaste tiden, Sol, sol och åter sol, tror det är precis vad vi behöver efter vintern vi hade.

Personligen så känns det helt underbart med att vara ute en stund med båten, för att sedan sätta sig vid grillen med en kall öl och bara njuta av tillvaron. Fiskelyckan har tyvärr inte varit alltför påtagen de under denna tid. Inte en enda fisk, fast jag vet att det finns en gädda där ute som väntar på mitt drag.

Samtidigt så känns det att semestertiderna har börjat när man ligger ute på vägarna. Nu tittar alla husvagnar och husbilar fram. Personligen så tycker jag visst ligger de som bromsklossar på vägen, fast samtidigt så får man chansen att ta det lite lugnare själv. Det gäller bara att planera sina resor bättre!

 


Ha en skön sommar!


Kommentarer
Postat av: Micke

Häpp, ingen fiskelycka här idag heller..tillönskar dig en sjusärdeles sommar, det ska jag ha!

2010-07-03 @ 18:52:39
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0