17.37

Så har snart denna helg gjort sitt i våra kalendrar.

Förbereder som bäst för arbetsuppgifter till nästa vecka, och som ni märker är jag effektiv utav bara den eftersom jag hamnar på bloggen!

 

Veckan som varit har varit både ris o ros!

Firman har fungerat bra, mitt extra jobb så där. Fast man får väl vara glad att det kommer pengar från något håll överhuvudtaget.

 

I helgen såg man givetvis på melodifestivalen. Min personliga uppfattning är att låtarna var väl kanske ingen höjdare, men showen var nog en av de bästa SVT gjort på länge,

Dolph bjöd verkligen på sig själv och de andra skötte sig kanonbra!

 

Läser att vi tyvärr fått två män som stupat i Afghanistan. Vi kan tycka vad vi vill om vår närvaro där. Nu är det bara att hedra dessa män så bra vi kan.

 

Det är när man läser om sådana saker som man skäms över sitt eget gnällande och de världsliga problem man bekymrar sig om.

 


Kommentarer
Postat av: Forever young

Jo han har nog båda fötterna på jorden och de är ganska stora (44) så han står stadigt. Det är jag väldigt stolt över.

2010-02-07 @ 20:46:24
URL: http://www.metrobloggen.se/lycklig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0