Lång väntan

Lång väntan
Just nu känner jag att tröttheten kommer smygande. Detta hade jag ej tänkt mig utan jag vill likt en tjurig unge vara vaken för att se matchen inatt.

Vem minns inte de första Canada Cup matcherna som sändes i SVT, då hade man eller det fanns inga datorer. SVT slutade sända vid tolvslaget o matcherna kom igång vid fyra tiden. Visst man kunde chansa med att ”vila” ett tag, Detta betydde att man med största sannolikhet somna bort matchen.

Sitta själv o dricka öl inför matchen när resten av familjen sover är inte att rekommendera.  Arbets- dag imorgon så det täcker med att vara trött!  Ser lite på tv, men hur i he…. Kan man lyckas med att sända så mycket skit i alla kanaler samtidigt.Vi får hoppas att det går vägen för småkronorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0