2008-09-19

Så har det blivit en ny dag med nya uppdrag o upplevelser.


Själv ska jag iväg o arbete en stund för att sedan söka några jobb.

Sen kommer jag att förbereda mig för en anställningsintervju på måndag. Därefter blir det att planera för mitt företag som jag spånar över,

Har väl idéer klart men som sagt skillnaden mellan idé o verklighet kan betyda inkomst.


Inkomsten är ju som bekant det man lever på.


Innan frugan kommer hem hade jag tänkt försöka hinna med ett varv med dammsugaren, fast det ligger ganska långt ned på prioriteringslistan.


Man får hoppas att det blir en färgbild av skuggan någon gång!


Hoppsan nu lyser det något runt gult på himlen. Är det ett UFO månntro?


Kommentarer
Postat av: Ann

Ha en underbar fredag då!:) Japp skönt med vinster du:)

2008-09-19 @ 08:58:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Micke

Inkomsten ja, mycket viktigt, det blir väl för dig att jobba nånstans medans du bygger upp ditt företag.

Har själv funderingar, men det stannar nog vid det tyvärr.!!

Önskar dig lycka till med jobbsökeriet!! :)

2008-09-19 @ 13:34:24
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0