Grattis tjejer!

image182

Kommentarer
Postat av: LadyAnita

Jag missade detta igår, var tvungen och lägga mig tidigare än vanligt. Influensan knäcker mig totalt nu.

2008-03-02 @ 15:22:51
URL: http://ladyanita.wordpress.com/
Postat av: Anna

Har missat melodifestivalen helt och hållet. Tjejerna hemma är inte så jätteintresserade och jag tappade intresset den dag det blev flera deltävlingar, jag gillade den gamla goda modellen bättre.
På tal om lögner... Hur många ljuger egentligen med flit? Är det inte oftast en sida av den sanning man ser och möjligtvis ett blundande för vissa fakta för att sanningen/lögnen ska passa i ens världsbild. Vad är lögn och vad är sanning?
Svåra frågor (speciellt som jag har en 3:åring med vild fantasi och en 10:åring med tentaklerna instöllda på vad ocm är rätt och fel...)
Anna

2008-03-03 @ 11:49:00
URL: http://enannassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0