Kvälls funderingar

Imorgon är det då dags för Sverige mot Spanien. Tror inte vi har någon större chans, men visst skulle det vara helt underbart med en seger!



Hoppar och tro kan göra underverk så vem vet, kanske firar vi för fullt så här dags imorgon.


Holland kommer nog att ta hem EM, fast vi får hoppas på gamla Svedala.


Annars är allt lugnt och stilla här hemma fru och ungar är i vanlig ordning ute och kvar blev "lilla jag". Fast det är lika så skönt eftersom det är arbetsdag imorgon en liten stund.


Fått tack för visat intresse från ett jobb som jag sökt vilket var tråkigt för det jobbet var som gjort till mig, synd bara att inte arbetsgivaren förstår detta. Så det är bara att fortsätta leta under tiden man har jobb.


Ska bli intressant och se vad nya Bossen för Ams hittar på för något med alla sina underbara medarbetare som sitter runt om i landet. Ska hon verkligen kunna få dem att ta ur tummen ur ...... för att börja göra någon nytta till dem som är mellan två jobb.


Troligtvis kommer det inte att bli någon förändring utan som vanligt kommer de slå på dem som redan ligger ned (arbetslösa)

Tror att det problemet kommer bli Alliansen, s fall vid nästa val. De flesta trodde nog att AMS skulle få en knäpp på näsan, fast det blev sparkar på de arbetslösa istället. Med andra ord ingen förändring utan det fortsatte som det var med förra regeringen, gällande att sparka på redan liggande istället för att få ur tummen.


Nehej mina vänner nu är det dags för sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0