Svammel?

Så nu har man varit ute och skottat snö samt gått en liten tur. Det var väl inte så skönt med blåsten o snön.

Visst lyser snön upp och det blir lite ljusare, men det ljusnar ändå.

För vi går mot vår.


Sökt jobb? Nehej, inte än är väl lite trött på det just nu. Hoppas att jag får inspiration till eftermiddagen.

Ska gå till en intervju för ett jobb på måndag som jag hoppas mycket på.

Det verkar väldigt intressant och spännande yrke, mer kan jag tyvärr inte berätta just nu.


Sen blir det att hämta frugan från hennes arbete med tillhörande shopping.

Det man funderar över hur alla vi har råd med denna shopping om man läser kvällstidningarna om läget i Sverige.

Fast de kanske belyser ett problem som kommer at komma.

Samtidigt tror jag på att hela vår tillväxt just nu bygger på att vi handlar som f...


Detta bloggande har blivit som ett gift. Man glömmer vad man ska göra och sitter framför datorn och läser samt skriver.  Det är kul och intressant att läsa om andras situation och shopping tips. Det jag inte förstår är varför en del svarar med direkta påhopp. Om man ej gillar bloggen läs den då inte. Den kan jag känna att det är skönt att mina egna barn är vuxna för vad med skit det finns om man surfar runt.

Hoppas att alla föräldrar verkligen tar sig tid att se vad deras barn gör på datorn!

Tittar på klockan och nu är det eftermiddag eller det är ju lunch så jag behöver inte börja med att söka jobb ännu.

Nehej , mina vänner nu blir det kaffe och surfa runt på jobbsajter.






Tror ni på det?

Kommentarer
Postat av: Frump

Hej!
Tack för besöket och kommentaren på min blogg. Välkommen åter!

Lycka till med jobbsökeriet på måndag, ska hålla tummarna för dig.

Ha det gott!

2008-01-03 @ 20:58:07
URL: http://frump.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0