En dag ur livet!

Igår var frugan och jag ute på en långpromenad och det var skönt. Nu känner man att våren är på gång både gällande temperatur och ljus.
tycker att man även känner det på doften i luften samt att våra små vänner fåglarna börjar vakna till liv.


Visst bilden visar ingen större förhoppning om ljus. fast så blir det när man kommer på att ta kort när solen tackat för sig. 
  
Ska sitta en stund vid datorn, för att sedan gå ut en sväng och insupa solen o våren.
Det kanske kan behövas lite snö till vecka 8, då skolbarnen har sitt sportlov, men sen får vintern gjort sitt.

Om ni undrar över rubriken till detta inlägg.så gör ni fullständigt rätt i detta.

Kommentarer
Postat av: trulsa

Tack för kommentaren i min blogg. Joo då, ibland får man napp ;-)) Eftersom du gjorde mig uppmärksam på rubriken i din blogg så måste jag säga att jag förstår den. Undrar inte ett dugg ... Men kanske är det min tolkning ... Den är bra.

2008-02-11 @ 10:02:29
URL: http://trulsa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0