Vem är dummast?

... Ända sedan 1999 har de medvetet och långsiktigt jobbat med små resurser för att bygga en gloria runt sitt varumärke. Otaliga är de små enkla PR-gimmickar och gerillamarknadsföringsevents som bolaget matat svenska medier med...

Detta är skrivet om Macmyra, kan även gälla Blossa årgångdglögg.
Men ska man skylla på tillverkaren eller dumma svenska konsumenter som går på detta år från år!
Tror att man som producent av produkter stormtrivs när man år efter år säljer slut på sin produkt och ändå kan behålla efterfrågan.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fixa till det då! Man måste ju ha en riktig jul! Ser du inte på julkalendern?! ;)

2007-12-03 @ 14:27:40
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0