Fredag kväll

Jaha!



Nu sitter man här igen med sin julmust och resten av familjen är ute på nöje.
Varför blir det alltid jag som får chaufförs jobbet?
Fast man borde inte klaga. Jag har valt det själv , så nu blir det lite julmust o sedan får man åka runt o hämta upp fru o barn.
Om jag förstår det rätt så var det väl så förr att karln var ute o festade medans frun var hemma med barnen.Visst vi hade det nog lite så också. Vet inte riktigt hur jag ska få till detta inlägg så att ni tycker synd om lilla mig o min julmust.
Själv skulle jag väl tänka om jag läste något som det här.
Han är tokig gubb f...



SKÅL!!

Kommentarer
Postat av: Glitter

Klart det är synd om dig :-)) Fast det är ju gott med julmust, och inte blir man bakfull av den heller.

2007-12-14 @ 21:04:49
URL: http://www.metrobloggen.se/vitt
Postat av: mia dh

Det är synd om alla som lämnats kvar med endast julmust att trösta sig med;) Jag vet ju, hade det så själv igår. Ha en toppenlördag.

2007-12-15 @ 08:18:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0