??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 Just nu känns det så här!

Tyvärr har jag ej något svar på varför. Det skulle kunna bero på årstiden,som är absolut tråkig.
Håll ut det har vänt och går mot ljusare tider säger alla, vilket är sant. Samtidigt så behöver man komma ut och röra på sig mer än vad man gör, fast man kan väl blogga om det med så känner man sig som en sportfåne.
tror inte det hjälper.
Lika lite som att sitta framför datorn o gnälla. Men något ska man göra, så det känns mer kulturellt att slå på tangetbordet till datorn än att trycka på kanaldosan till tv,n. Vad är egentligen skillnaden?
Jo här kan man lura sig själv med att man "skapar" något medans tv,n gör en dummare.
Hur man nu blir dummare av rapport än av You tube vet jag ej , men det finns säkert någon som kan förklara detta.
365938-39

Kommentarer
Postat av: Bosse Gren

Härligt att inte behöva känna sig ensam....
Jag förstår vad du menat,
och jag behöver inte förklara hur JAG känner.
Nu är vi två
Skulle inte förvåna mig om fler ansluter

Skulle skickat en hälsning om jag orkade

2007-12-27 @ 22:11:33
URL: http://bossegren.blogg.se
Postat av: Niclas

Gissar att du bor i Stockholm då? För det är väl så ni stockholmare tycker? Men det är ju skönt att man inte är ensam om att ha regn. Önskar dig ett riktigt gott nytt år.

2007-12-28 @ 17:50:15
URL: http://ogan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0